söndag 19 juni 2011

Bröllopsfirande i varghägn


Jag älskar min man, och vi älskar djur. Så vad var inte mer perfekt än att fira vår 10- åriga bröllopsdag i ett varghägn, med ylande vargar omkring oss :)
Det var riktigt häftigt kan jag säga. Vi bodde på varghotellet på Järvzoo och hade panoramafönster ut mot varghägnet. Ett av fönstren gick även att öppna och kika ut och prata med vargarna.


 

Ett stort plus var att vi fick tillgång till parken dygnet runt och kunde gå och strosa och titta på alla djuren i parken även efter stängningsdags, så det blev en lång härlig kvällspromenad- verkligen ett minne för livet.




3 kommentarer:

  1. ÅH! Dit vill jag med!! =D

    SvaraRadera
  2. Vilket superställe för dig! Lät så mysigt med nattliga djurparksbesöket! Jag sjäkv kanske skulle behöva åka dit på terapi... ;)

    SvaraRadera
  3. Ulli: Ja åk dit! Det var verkligen en upplevelse. Och man hade verkligen tid att studera vargarnas beteende.
    Emma: Klart du ska dit och ta en nattlig promenad bland djuren. Det var urmysigt.

    SvaraRadera

Husdjur