söndag 9 oktober 2011

Snöflingorna yr i luften



Wiiiiiiiiiiie första snön - åh vad mys :)

5 kommentarer:

  1. HÖVVA för snö NUUUUUU!! Jag älskar hösten så den får gärna stanna ett tag till!

    SvaraRadera
  2. VILKEN intressant blogg :D ska jag definitivt börja följa :D fått många idéer om hur jag ska fortsätta min hundträning med unghunden :)

    SvaraRadera
  3. Emma R: Nej men det är ju underbart- synd att snön försvann lika fort som den kom bara :p

    Fanny: Kul att du hittat hit och gillar min blogg :)

    SvaraRadera
  4. Vintertass: Du skulle bara veta hur vackert och förhållandevis varmt det fortfarande är i Norge. Löven är gula, trattkantarellerna finns i mängder och det är så nice!

    SvaraRadera
  5. Emma: Ja hösten är fin. Men vintern är härlig också. Det har varit plusgrader här nu de senaste dagarna. Så än dröjer det nog ett tag innan snön kommer tillbaka och lägger sig.

    SvaraRadera

Husdjur